יום רביעי, 4 בפברואר 2015

January Favorites | מועדפי ינואר 2015

איזה כיף, נגמר לו עוד חודש ויש לי כמה מוצרים שהיו מועדפים עליי החודש. אין הרבה כי לא שיניתי כלום בשגרת הטיפוח שלי למשל, אבל יש כמה מוצרי שפתיים וציפורניים שהייתי רוצה לחלוק איתכם.


הבושם "ולנטינה" של ולנטינו, הוא בושם עליו שמתי עין כבר לפני כשנה, כשהרחתי אותו במקרה בסופר פארם וחשבתי שזה ה-בושם לאביב. יצא וקיבלתי את הבושם מתנה ליום ההולדת מההורים של בעלי. מאז אני משתמשת בבושם כל בוקר לפני שאני יוצאת לעבודה, ובסופי שבוע לפני כל יציאה. אני פשוט מאוהבת בניחוח הפרחוני-מתקתק העדין הזה.



את שפתון המאט הזה של בורז'ואה אתם כבר יודעים שאני מאוד אוהבת, והחודש האהבה שלי היתה נתונה לגוון הקורלי-ניודי שנקרא Happy Nude Year. הזמנתי אותו מהאתר LookFantastic, הוא יצא לרגל ערב השנה החדש וממה ששמתי לב נמכר בלעדית באתר זה באותו זמן.

אני מאוד אוהבת את האפליקטור של השפתונים האלו, הוא קצר מספיק כדי לספק אקסטרא יציבות. אם מתחילים בשכבה ראשונה דקה, היא מתקבעת מהר מאוד וניתן למרוח שכבה שנייה אטומה יותר. השפתונים האלה עמידים עליי ליום עבודה שלם ובחלק מהמקרים אני אפילו לא צריכה לחדש לאחר ארוחת הצהריים (תלוי מה היא הכילה..). למידע נוסף ולסוואטצ'ים של השפתון לחצו כאן.


השפתון השמנמן של אנטונים חדש בארץ, והוא מגיע בגודל שכל כך נוח לשאת אותו בתיק וכיף לחדש אותו. הוא מכיל מינרלים וחומרים טבעיים כגון חמאת שיאה, אינו מייבש את השפתיים ומרגיש מאוד נעים וקליל. יש ברשותי את הגוון נטורל (Naturelle) ורבים יגידו שזה ה-גוון של קיילי ג'נר. האמת הגוון הזה מחזיר אותי לשנות ה-90' כששפתוני ניוד חומים היו הכי אין.

השפתון מתחדד במחדד לעפרונות שמנמנים, אך ניתן לחסוך עוד בחומר אם משתמשים במברשת. למידע נוסף וסוואטצ'ים של השפתון לחצו כאן. ניתן לרכוש באתר אנטונים הישראלי בקישור הזה. במהלך חודש פברואר תוכלו ליהנות מ-10% הנחה על כל המוצרים באתר, תשתמשו בקוד BeLOVE. ב-14.2 לכבוד הוולנטיין תוכלו להינות מהנחה של 50% על כל השפתונים, המחיר יתעדכן אוטומטית באתר.

חברת הלקים האמריקאית Essie נכנסו החודש למכוני היופי המקצועיים עם קולקציות ייעודיות, תחת השם Essie Professional. הגוון Urban Jungle הוא גוון אבן ורדרד, מאוד מתאים לדעתי בכל עונות השנה. התאהבתי בגוון ממבט ראשון. אני חושבת שהחודש שמתי את הגוון הזה יותר מכל גוון אחר שאי פעם שמתי על הציפורניים שלי. הוא אטום בשכבה השנייה, הפורמולה שלו קרמית אבל קצת קשה לעבוד איתה, מאחר ולעיתים נשארים סימני מריחה.

מה שמייחד את ליין Essie Professional הוא המברשת של הלק, מברשת דקה כמו בלקים שאנחנו רגילים. כמובן שיש גם הבדל קטן בין הפורמולה שלו לזו של הפארם. אגב, אין חפיפה בין הקולקציות, כך שאם ראיתם גוון אצל המניקוריסטית שלכם לא בטוח שתוכלו לרכוש אותו אחר כך בפארם. העליתי שני סירטונים המתבססים על הגוון הזה בערוץ היוטיוב שלי. 

אם יש משהו שאני שונאת, זה להמתין לייבוש מלא של הלק. אני מרגישה ממש מוגבלת לאחר המריחה כי אני לא יכולה לעשות כלום, כדי שהמניקור המושלם לא יחרב. אם יש משהו שאני אפילו יותר שונאת, זה ללכת לישון אחרי שהמניקור עליי כבר חצי יום ולהתעורר בבוקר עם שריטות וסימנים על הלק. כל אלה יכולים להיעלם בקלות באמצעות מייבש לק. בעבר ציינתי את המייבש של סש ויט, אך החודש יש לי כוכב חדש Essie Good To Go. את המיכל הראשון (זה שבתמונה) אחותי קנתה לי בדיוטי פרי, והוא כבר כמעט בחצי. מזל שיש לי עוד רזרבה סגורה לגמרי. המייבש תורם לייבוש מהיר של הלק, שומר על הברק ושומר על הלק מפני צ'יפים קלים. אם אתם מחפשים טופ שיתרום משמעותית לעמידות הלק תחפשו את No Chips Ahead, אהובי הנצחי למטרה זו.

אלו היו המועדפים שלי לחודש ינואר שמלווים אותי גם לתוך החודש הנוכחי.
מכירים? התנסיתם? 
אשמח לקרוא מהם המועדפים שלכם החודש!


אשמח גם לראותכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובפינטרסט.


16 תגובות:

  1. יש לך כאן בחירות מצויינות!!! במיוחד האודם של אנטונים P:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי! אני מאוהבת בשפתון הזה שאין לתאר :)

      מחק
  2. מאוהבת בשפתונים של בורז'וואה, הם מוציאים גם גוונים חדשים נוספים! פוסט נהדר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. השפתונים האלו זה ה-תגלית שלי השנה! באופן פלאי למדי הם לא מייבשים לי את השפתיים כמו שפתוני מאט עמידים אחרים..

      מחק
  3. הבושם ניראה מעולה ,עם כל הפרחוניות הזאת אאזז בטח הוא מריח נפלא גם:)
    הבורגואה ניראה מעולה! והלקים גם ,בקיצור בחירות מעולות
    תתחדשי:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בובה! הבושם בהחלט מצויין, אפשר לראות לפי כמות השימוש בחודשיים ;)

      מחק
  4. לדעתי כבר יש גוונים חדשים בפארמים של בורז'ואה.
    בחירות מעולות!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי :)
      בדקתי בפארמים כשעשיתי רכישה של "פינג פונג", לאחר מכן בדקתי באתר, טרם יצאו גוונים נוספים..

      מחק
  5. טוב העיצוב של הבושם הורס!
    אני אוהבת את עיפרון השפתיים של אנטונים וצריכה כבר להזמין את הבורז'ואה הזה.
    והלק ממש מיוחד.
    אחלה של בחירות

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי! עד מחר יש לך 50% הנחה באתר על השפתונים :)

      מחק
  6. תמיד כיף לקרוא מועדפים!
    יופי של בחירות :)

    השבמחק
  7. היי מתוקה אהבתי מה שרשמת..... איפה אפשר להשיג בארץ את

    No Chip Ahead Top Coat?
    בתודה
    לימור

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה ♡ ניתן להשיג בסופר פארם, או במכוני יופי, או אם אחד מקרובייך מגיע לדיוטי פרי.. שם הכי משתלם (10$ ועוד יש מבצעים!)

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם